SERVICE

Complex samenwerken,
eenvoudig gemaakt
Samen met u maken onze Easy Flow experts processen inzichtelijk en consistent. Dit geheel van afspraken wordt ingericht in een aantal logische processtappen, en via de monitoring heeft u de stappen onder controle. Afzonderlijk levert iedereen zijn input: de monteur registreert uren, verbruikte en eventueel nog te bestellen materalen, kwaliteitsdocumentatie en de handtekening van de klant. De inkoper bestelt benodigde materialen voor de serviceorder. Uw serviceteam zorgt voor afhandeling van de facturering van serviceopdrachten en contracten. Er kan niets meer “vergeten” worden. Uw klant logt in op het klantenportaal om zo de historie van hun installaties te zien. Compleet papierloos dus.
Afspraken en
diensten beheren
Weten wat is afgesproken met de klant en het nakomen ervan, is waarom uw serviceorganisatie succesvol is. Een storing heeft in het algemeen een hogere prioriteit dan een onderhoudsklus. Door afspraken vast te leggen en door een workflow te leiden zorgt u met Flow2Go ervoor dat uw “postvak in” netjes schoon blijft, en uw klanten snel geholpen worden, zonder het risico te lopen dat er per ongeluk niet wordt gefactureerd.
Inzicht in kosten/opbrengsten
en garantievoorzieningen
Zodra alle serviceprocessen zorgvuldig zijn ingericht en uw werkwijzen consistent worden doorgevoerd, hebt u middels de Easy Flowing Service oplossing volledige grip op uw contract- en service orderbeheer en bent u in staat te beoordelen wat het rendement is van uw service inspanningen.
Service – PRODUCTEN
• Offertebeheer
• Contractbeheer
• Serviceorderbeheer
• Serviceverzoek beheer
• Verkoopfactuur beheer
• Projectmanagement
• Garantie management
• (Retour)Goederenuitgifte
• SerieBatch registratie
• Traceability
• MRP
• Workload plannng
• Resource planning
• Jobtime/Shoptime
• Voorraad waardering
• Onderhanden werk